Szolgáltatásunkat hátrányos helyzetű és megváltozott munkaképességű, illetve fogyatékos ügyfelek, valamint az őket foglalkoztatni kívánó munkáltatók vehetik igénybe.
A szolgáltatásban való részvétel előzetes bejelentkezéshez kötött:
- telefonon: hétköznap 10-14 óra között, a 318-99-20-as telefonszámon,
- e-mailben: a szolgáltatás e-mail címen.
Az időpontra előjegyzett ügyfeleinket az első találkozáskor regisztráljuk rendszerünkben és az adatlap kitöltését követően szolgáltatási szerződést kötünk. Ezután kerül sor az ügyfél igényeinek felmérésére, munkaközvetítésre.
Fontos!
A regisztráláshoz a hátrányos helyzetű és megváltozott munkaképességű, illetve fogyatékossággal élő ügyfeleinknek a következő okmányokat kell magukkal hozniuk:
- Az Országos Orvosszakértői Intézet (OOSZI), vagy az Országos Rehabilitációs és Szakértői Intézet (ORSzSzI) által kiállított, az ügyfél munkaképesség-csökkenésének mértékéről szóló Országos Orvosszakértői Szakvélemény
- Önéletrajz
- Az iskolai és egyéb végzettséget igazoló bizonyítványok
- TAJ-kártya és adókártya
- Személyi igazolvány és lakcímkártya
Kérjük hallássérült ügyfeleinket, hogy 2016. április 1-től a munkaerő-piaci szolgáltatás igénybevételekor jelnyelvi tolmácsról gondoskodjanak.