A szolgáltatás igénybevételének feltételei

Szolgáltatásunkat hátrányos helyzetű és megváltozott munkaképességű, illetve fogyatékos ügyfelek, valamint az őket foglalkoztatni kívánó munkáltatók vehetik igénybe.

A szolgáltatásban való részvétel előzetes bejelentkezéshez kötött:

Az időpontra előjegyzett ügyfeleinket az első találkozáskor regisztráljuk rendszerünkben és az adatlap kitöltését követően szolgáltatási szerződést kötünk. Ezután kerül sor az ügyfél igényeinek felmérésére, munkaközvetítésre.

Fontos!

A regisztráláshoz a hátrányos helyzetű és megváltozott munkaképességű, illetve fogyatékossággal élő ügyfeleinknek a következő okmányokat kell magukkal hozniuk:  

  1. Az Országos Orvosszakértői Intézet (OOSZI), vagy az Országos Rehabilitációs és Szakértői Intézet (ORSzSzI) által kiállított, az ügyfél munkaképesség-csökkenésének mértékéről szóló Országos Orvosszakértői Szakvélemény
  2. Önéletrajz
  3. Az iskolai és egyéb végzettséget igazoló bizonyítványok
  4. TAJ-kártya és adókártya
  5. Személyi igazolvány és lakcímkártya

Kérjük hallássérült ügyfeleinket, hogy 2016. április 1-től a munkaerő-piaci szolgáltatás igénybevételekor jelnyelvi tolmácsról gondoskodjanak.